loading...
پایگاه مقاومت شهید همت سمنان
خادم الشهدا بازدید : 222 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (4)

سلام میکنم به همه ی بازدید کنندگان گرامی مخصوصا بسیجیان پایگاه شهید همت.

دوستان عزیز چندتا نکته:

۱.برای اینکه از تمامی امکانات این سایت بهره مند بشین لطفا عضو شوید.

۲.در منوی سمت راست،یک نظر سنجی وجود دارد که ازتون درخواست میکنم برای بهبود وضعیت این سایت حتما در آن شرکت کنید

۳.خواهش دیگر اینکه: ما تصمیم بر آن داریم که محتوای سایت را از شیوه ی گزارشی در بیاریم و علاوه بر گزارش برنامه های پایگاه مطالب جالب و بروزی را قرار دهیم که در زمینه ی محتواهای مختلف به نظرهای شما نیاز داریم.

میتونین نظراتتون رو در همین پست به ثبت برسونین.

التماس دعا.یاعلی

واحدفناوری حلقه صالحین شهید محمود اخلاقی پایگاه شهیدهمت

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شنگول در تاریخ 1348/10/11 و 13:39 دقیقه ارسال شده است

از من میشنوی یه مقدار نمونه سوالهای کنکورهای سالهای پیشو بذار تا بچه ها حال کنن
مطالب گزارشی ارزش ندارهشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط فاطمه م م در تاریخ 1348/10/11 و 13:33 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ قشنگی دارید از نظر امکانات فکر می کنم باید نوجوان باشید و پایگاهتون هم با توجه به عکسا جوونه
به نظر من قراردادن بازی های آنلاین ایرانی که نمونه اش در نمایشگاه الکام تهران وجود داشت به ویژه اونایی که از فرهنگ ملی و مذهبی ما دفاع می کنه انگیزه ی خوبی واسه دوستاتون میشه
خودم هم علاقه دارم بیام بازی کنم
پاسخ : ممنون از نظر خوبتون.
ایشالا به زودی بررسی میشه و این طرح جالب به اجرا در میاد

این نظر توسط غریبه در تاریخ 1348/10/11 و 23:25 دقیقه ارسال شده است

سلام
به شما دوستان عزیز که تازه وارد فضاهای وب شدید پیشنهاد می کنم برای اعضای مجموعتون اول یه دوره کلاسهای استفاده از رایانه بذارید البته اگه امکاناتش را دارید بعد خدماتتون را از طریق سایتتون فقط در اختیار اعضا بذارید هر کس عضو نبود سرویس ندید.
اینجوری توی این زمینه سایتتون رشد می کنه

این نظر توسط سیستم همکاری در فروش در تاریخ 1348/10/11 و 17:56 دقیقه ارسال شده است

بسیار زیبا بود
خدا خیرتون بده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما سایت فعلی پایگاه از نظر ظاهر و خدمات نسبت به نشانی قبلی چه تغییری داشته است؟
    درباره سایت

    این سایت که متعلق به واحد فناوری اطلاعات و حلقه های چهارده گانه شجره طیبه صالحین این پایگاه می باشد آماده ارائه سرویس و خدمات به بسیجیان عزیز این پایگاه و سایر پایگاه ها و همچنین خانواده های محترم آنان است.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 1,586
  • بازدید کلی : 14,936